Το καλαθι της νοικοκυρας : Εσεις τι τυπος καταναλωτη ειστε;

ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Picture

Το καλάθι της νοικοκυράς : Εσείς τι τύπος καταναλωτή είστε;
                Πολύς λόγος γίνεται σήμερα για την συσχέτιση της οικονομικής κρίσης με το λεγόμενο καλάθι της νοικοκυράς. Έχετε σκεφτεί  τι τύπος καταναλωτή είστε και με ποιόν τρόπο συμπεριφέρεστε όταν πρόκειται να αγοράσετε αγαθά για το καλάθι της νοικοκυράς;

Μονοετής ερεύνα που διεξήχθη σε όλη την επικράτεια, επιχείρησε να κατατάξει τον Έλληνα καταναλωτή σε διάφορες κατηγορίες, ανάλογα με τον τρόπο, το σκεπτικό  και τα κίνητρα σύμφωνα με τα οποία επιλέγει να αγοράσει τα καθημερινά τρόφιμα και ποτά για το καλάθι της νοικοκυράς. Η έρευνα σκιαγράφησε το προφίλ του σύγχρονου έλληνα καταναλωτή και έδωσε σημαντικά αποτελέσματα. Είχε δείγμα 1000 ατόμων ηλικίας 15 έως 65 ετών, ήταν ποσοτική και αντιπροσωπευτική του συνόλου του Ελληνικού πληθυσμού.

Εσείς σε ποιο τύπο καταναλωτή ανήκετε; Δείτε τα αποτελέσματα και προσπαθήστε να «αναγνωρίσετε» τον εαυτό σας!

Οι υπερκαταναλωτικοί:

  • Προτιμούν τις επώνυμες μάρκες των αγαθών.
  • Πιστεύουν ότι τα τρόφιμα των επώνυμων μεγάλων εταιριών είναι ασφαλή.
  • Επιμένουν να αγοράζουν συγκεκριμένες μάρκες αγαθών.
  • Δοκιμάζουν πάντα τα νεότερα προϊόντα που διαφημίζονται.
  • Παρασύρονται από προσφορές σε σημεία πώλησης και συχνά αγοράζουν προϊόντα που δεν χρειάζονται.
  • Θεωρούν ότι τα συσκευασμένα τρόφιμα και ποτά είναι περισσότερο ασφαλή.

Οι πιστοί :

  • Προτιμούν πάντα τις επώνυμες μάρκες αγαθών.
  • Επιμένουν πάντα να αγοράζουν συγκεκριμένες μάρκες αγαθών και συγκριμένα προϊόντα από τις μάρκες αυτές.
  • Δεν παρασύρονται από προσφορές σε σημεία πώλησης και δεν αγοράζουν προϊόντα που δεν χρειάζονται.
  • Δεν μπαίνουν στην διαδικασία σύγκρισης τιμών στο σημείο πώλησης.

Οι αδιάφοροι :

  • Προτιμούν τις επώνυμες μάρκες των αγαθών.
  • Πιστεύουν ότι τα τρόφιμα των επώνυμων μεγάλων εταιριών είναι ασφαλή.
  • Δεν αγοράζουν είδη που δεν χρειάζονται για το καλάθι της νοικοκυράς.
  • Δεν απογοητεύονται και δεν διαμαρτύρονται όταν το προϊόν που αγόρασαν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.

Οι ψαγμένοι :

  • Νοιώθουν απογοήτευση και διαμαρτύρονται όταν το προϊόν που αγόρασαν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
  • Έχουν τον υψηλότερο βαθμό ενημέρωσης σε σχέση με το τι αγοράζουν για το καλάθι της νοικοκυράς.
  • Δεν αγοράζουν ποτέ είδη που δεν χρειάζονται.
  • Συγκρίνουν πάντα τιμές πριν αγοράσουν.
  • Συγκρίνουν πάντα τιμές πριν αγοράσουν, ακόμα και από άλλα μαγαζιά ή αλυσίδες καταστημάτων.
  • Αγοράζουν συχνά προϊόντα σε προσφορές στα σημεία πώλησης.

Οι συνειδητοποιημένοι ως προς την τιμή (price conscious):

  • Προτιμούν σε λιγότερο βαθμό επώνυμες μάρκες.
  • Δεν επιμένουν σε συγκεκριμένες επιλογές.
  • Σπάνια δοκιμάζουν νέα προϊόντα.
  • Συγκρίνουν πάντοτε τις τιμές πριν αγοράσουν.
  • Διαμαρτύρονται λιγότερο όταν το προϊόν που αγόρασαν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους.
  • Δεν αγοράζουν ποτέ είδη που δεν χρειάζονται για το καλάθι της νοικοκυράς.

ΠΗΓΗ:

Ίδρυμα Αριστείδης Δασκαλόπουλος

ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: