Πένες με τόνο και ελιές

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Picture

Τι μπορείτε να φτιάξετε με μια απλή κονσέρβα τόνο; Μια από τις πιο νόστιμες πάστες!

Χρόνος Προετοιμασίας: 5 λεπτά
Χρόνος Εκτέλεσης: 20 λεπτά


Υλικά για 4 μερίδες:

  • 1 πακέτο (500 γρ.) πένες, όσο λεπτές βρείτε
  • 1/2 φλιτζάνι (100 ml) ελαιόλαδο
  • 1 ξερό κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
  • 1 κλωνάρι σέλερι (χωρίς τα φύλλα), ψιλοκομμένο
  • 2 σκελίδες σκόρδου, ψιλοκομμένες
  • 1 κονσέρβα (400 γρ.) ολόκληρα ντοματάκια κονσέρβας, μαζί με το χυμό τους, τα οποία θα κόψετε κονκασέ
  • 1 βαζάκι τόνος σε λάδι, καλά στραγγισμένος και κομματιασμένος
  • 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένες ελιές Καλαμών, χωρίς τα κουκούτσια λίγη ξερή ρίγανη
  • 1/2 φλιτζάνι φυλλαράκια από φρέσκο δυόσμο (ή βασιλικό), ψιλοκομμένα (ή 1 γεμάτο κουτ. γλυκού ξερός δυόσμος ή ξερός βασιλικός, τριμμένος)
  • αλάτι,φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Εκτέλεση:

  1. Βράζω τις πένες σε άφθονο αλατισμένο νερό, σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία τους.
  2. Στο μεταξύ, σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ή σε μια ρηχή και φαρδιά κατσαρόλα ζεσταίνω το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά και σοτάρω το ξερό κρεμμύδι και το σέλερι για 2 – 3 λεπτά, μέχρι να μαραθούν.
  3. Μετά προσθέτω το σκόρδο, το σοτάρω για άλλο 1/2 λεπτό (όχι παραπάνω, γιατί θα σκουρύνει και θα πικρίσει) και σβήνω με τα ψιλοκομμένα ντοματάκια, μαζί με το χυμό τους.
  4. Ρίχνω περίπου 3/4 φλιτζανιού από το νερό στο οποίο βράζουν τα ζυμαρικά και μαγειρεύω σε μέτρια φωτιά για περίπου 10 λεπτά ή μέχρι τα ντοματάκια σχεδόν να λιώσουν.
  5. Τότε προσθέτω τον τόνο και τις ελιές, ρίχνω αλάτι, πιπέρι και λίγη ξερή ρίγανη και ανακατεύω.
  6. Μαγειρεύω για άλλα 7 – 8 λεπτά, μέχρι η σάλτσα να δέσει.
  7. Ρίχνω το δυόσμο ή το βασιλικό (φρέσκο η ξερό) και ανακατεύω καλά.
  8. Στραγγίζω τα ζυμαρικά και τα ρίχνω στο σκεύος με τη σάλτσα. Μαγειρεύω για 1 – 2 λεπτά, ανακατεύοντας, μέχρι να καλυφθούν καλά τα ζυμαρικά με τη σάλτσα και αποσύρω από τη φωτιά.
  9. Σερβίρω αμέσως.

Επιστημονική Ανάλυση Διατροφολόγου

Έφη Δέδε
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Ένα γευστικό πιάτο αντιοξειδωτικών: βιταμίνη Ε, ολευρωπαΐνη, λυκοπένιο και ω3 λιπαρά οξέα που προστατεύουν την καρδιά και τα αγγεία.

Η παρουσία των ζυμαρικών (πέννες) παρέχει μεγάλη ποσότητα βιταμινών οικογένειας Β ενδυναμώνοντας το νευρικό σύστημα και το μεταβολισμό.

http://logodiatrofis.gr/2012-06-28-06-37-40/ntina-nikolaou-mas-kanei-kuriws-piato/1635-penes-me-tono-kai-elies

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *