«Φρενο» στην παραπλανητικε διαφημιση γνωστών συμπληρωματων διατροφης 

ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Picture

«Φρένο» στην παραπλανητική διαφήμιση γνωστών συμπληρωμάτων διατροφής θέτει το Σ.Ε.Ε. «Φρένο» στους ανυπόστατους και αθέμιτους ισχυρισμούς βάζει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (Σ.Ε.Ε.) σε γνωστά διαιτητικά σκευάσματα, κατά την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή τους. Συγκεκριμένα, η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας του Σ.Ε.Ε αφού εξέτασε την επικοινωνία του προϊόντος Super Diet 2500 mg της εταιρίας Astra Medical Hellas Superfoods, στα διάφορα μέσα προβολής και διαφήμισης, έλαβε υπόψη τις αρχές του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης- Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: