Πως θα αποκτήσω ιδανικό βάρος;


ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Picture

Έχει αποδειχθεί, ότι όσες φορές που το σωματικό βάροςαυξομειώνεται, τόσες λιγότερες είναι οι πιθανότητες, το άτομο να αποκτήσει το ιδανικό του βάρος. Η λύση αυτού του φαινομένου ¨ασανσέρ¨- ¨γιο γιο¨, έγκειται στησωστή ενημέρωση και στη σωστή διατροφική αγωγή των παιδιών στο σχολείο.

Για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να βρεθείτε στην αντίθετη όχθη του ποταμού.  Η διάθεση και η απόφαση για την αλλαγή των διαιτητικών συνηθειών σας.
Ο διαιτολόγος σε αυτή την περίπτωση καλείται να βοηθήσει στο σχεδιασμό ένας συγκροτημένου προγράμματος διατροφής. Θα ορίσετε μαζί τον στόχο απώλειας βάρους συμπεριλαμβανομένων και των παραγόντων όπως το βάρος, το ύψος, το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας, ηλικία και γενετική προδιάθεση.

  1. Ακολουθείστε πρόγραμμα απώλειας βάρους. Για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερη ενέργεια από αυτή που παίρνετε, που σημαίνει να προσλαμβάνετε λιγότερες θερμίδες μέσω της τροφής και ταυτόχρονα να κινείστε περισσότερο.
  2. Συμπληρώνετε Ημερολόγιο Καταγραφής.  Το ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων, αποτελεί τη μέθοδο επιλογής για την αξιολόγηση της πραγματικής διαιτητικής πρόσληψης του ατόμου ή πληθυσμών.  Μας παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες για το είδος και την ποσότητα των προς κατανάλωση τροφίμων.  Μπορείτε επίσης να καταγράψετε κα την ώρα για το τι τρώτε , το αν πεινάτε καθώς και τα συναισθήματά και τη διάθεσή σας την ώρα που τρώτε. Είναι σαφές άλλωστε, ότι τα συναισθήματα υποκινούν συγκεκριμένες διατροφικές συμπεριφορές.
  3. Δραστηριότητα – Άσκηση. Επειδή δεν είναι μόνο η ποσότητα και η ποιότητα της τροφής για την επίτευξη ενός ιδανικού βάρους, η καθημερινή άσκηση και η συστηματική σωματική δραστηριότητα παίζει σημαντικό ρόλο για τόσο για μακροχρόνια απώλεια βάρους αλλά και για διατήρηση του, σε σταθερά επίπεδα.

Το σωματικό βάρος διακρίνεται σε ελλειποβαρές, φυσιολογικό, υπέρβαρο και παχύσαρκο, βάση του Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ). Υπολογίστε το ιδανικό βαρος για το σωμα σας εδώ… Δείκτης μάζας σώματος

Τίνα Αντωνίου

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

http://www.mydiatrofi.gr/diaita/symvouli-tis-evdomadas/pos-tha-apoktiso-idaniko-varos

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *