Ο ερωτας περνα απο το στομαχι

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Picture

Είστε ερωτευμένοι;;; Χρόνια πολλά!!! 14 Φεβρουαρίου είναι η ημέρα των ερωτευμένων αλλά και μια ημέρα γεμάτη γλυκούς πειρασμούς όπως σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς…καραμελίτσεςμπισκότα και ότι άλλο φανταστείτε!!! Προσοχή λοιπόν στη γραμμή σας. Παρακάτω σας δίνουμε μερικές συμβουλές-tips για το πώς μπορείτε να απολαύσετε ένα ρομαντικό δείπνο με τον αγαπημένο ή την αγαπημένη σας, την βραδιά τουΑγίου Βαλεντίνου, χωρίς να φορτώσετε τον οργανισμό σας περιττές θερμίδες!!

Επιλέξτε σπιτικά χειροποίητα γλυκά. Αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος μια εύκολη και απλή λύση είναι να βουτήξετε κομμάτια φρέσκων φρούτων σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα! Έτσι,  θα γλιτώσετε και θερμίδες αλλά και θα κάνετε μια θρεπτική επιλογή λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχουν τα φρούτα και η μαύρη σοκολάτα.
Σε περίπτωση που έχετε περισσότερο χρόνο στη διάθεση σας για να προετοιμάσετε το επιδόρπιο μπορείτε να φτιάξετε ένα κέικ χαμηλό σε θερμίδες αρκεί να χρησιμοποιήσετε αλεύρι ολικής άλεσης, να αντικαταστήσετε τη λεύκη ζάχαρη με καστανή ή στέβια και να επιλέξετε ελαιόλαδο ή σπορέλαιο αντί για βούτυρο.
Ζητήστε από το ταίρι σας να μην σας αγοράσει σοκολατένιο δωράκι ή άλλες λιχουδιές…πετάξτε ιδέες για άλλα δώρα που δεν σχετίζονται με φαγητό ή γλυκό! Προτιμήστε να ετοιμάσετε ένα ρομαντικό δείπνο στο σπίτι από το να βγείτε έξω για φαγητό. Με αυτό τον τρόπο θα γλιτώσετε θερμίδες, χρήματα αλλά και θα είστε μόνο οι δυο σας! Απολαύστε άφοβα και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί γεμάτο αντιοξειδωτικές ουσίες.
Το κόκκινο  χρώμα δεν είναι μόνο το σήμα κατατεθέν αυτής της ημέρας αλλά είναι και χρώμα υγειών επιλογών: κόκκινες πιπεριές, παντζάρια, κεράσια, φράουλες, κόκκινα κρεμμύδια, ντομάτες, ρόδι είναι μερικά από τα κόκκινα τρόφιμα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο μενού σας και να το εφοδιάσετε με βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.
Αν τελικά αποφασίσετε να δειπνήσετε σε κάποιο εστιατόριο θυμηθείτε ότι οι μερίδες των εστιατορίων είναι διπλάσιες από αυτή που κανονικά πρέπει να καταναλώνουμε όποτε προτιμήσετε να φάτε τη μίση μερίδα και συνοδέψτε με μια φρέσκια σαλάτα που να μη περιέχει  λιπαρές σως ή κρουτον. Πιείτε άφοβα ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και αποφύγετε  τα κοκτέιλ ή τα ποτά με υψηλό δείκτη αλκοόλης που κρύβουν πολλές θερμίδες.

Αθανασία Παπαλάμπρου

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος


http://www.mydiatrofi.gr/diaita/symvouli-tis-evdomadas/o-erotas-perna-apo-to-stomaxi

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *