Πως μπορω να βαλω κιλα χωρις να προσθεσω λιπος στον οργανισμο μου;

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Picture

Για να βάλει κανείς κιλά χωρίς να προσθέσει λίπος στον οργανισμό τους, πρέπει να καταναλώσει πολλές αλλά και «σωστές» θερμίδες μέσα στην διάρκεια της ημέρας. Για τον λόγο αυτό, η αύξηση του βάρους είναι πολύ δυσκολότερη από το αδυνάτισμα!

Είναι καλό να έχουμε υπόψη μας ότι για να βάλουμε 1 μόλις κιλό (κυρίως μυϊκού ιστού) , πρέπει να καταναλώσουμε 5.500 θερμίδες την ήμερα περίπου, ενώ αν σε αυτές προσθέσουμε άλλες 2.000 για τις γυναίκες και 3000 για τους άντρες, θερμίδες που καίει ο βασικός μας μεταβολισμός (ΒΜ) σε καθημερινή βάση (κατά προσέγγιση ανάλογα με τον οργανισμό), τότε αντιλαμβανόμαστε ότι για να προσθέσουμε 1 κιλό, θα πρέπει να καταναλώνουμε 7.500 με 8.500 θερμίδες το εικοσιτετράωρο!

Μην σας φαίνεται παράξενο. Εάν παίρνετε λιγότερες θερμίδες και προσπαθείτε να βάλετε βάρος, είναι φυσιολογικό  να μην το καταφέρνετε.

Επίσης είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ότι χρειάζεστε καλής ποιότητας θερμίδες σε συνδυασμό με ήπια, αλλά τακτική άσκηση για να προσθέσετε στο σώμα σας όσο το δυνατόν περισσότερη μυϊκή μάζα και όχι λίπος.

Ποιες είναι οι «καλής ποιότητας» θερμίδες;

Μπορείτε να εμπλουτίσετε το διαιτολόγιο σας με περισσότερα γεύματα, 6-7 γεύματα την ήμερα που καλό είναι να έχουν :

  • 2-3 φέτες ψωμί σε κάθε γεύμα ,
  • δημητριακά  με γάλα ή γιαούρτι πρωί – βράδυ ,
  •  κρέας χωρίς λίπος σχεδόν σε καθημερινή βάση,
  • πολύ λάδι και ελιές στο φαγητό ,
  • γιαούρτι με  φρούτα , ξηρούς καρπούς και μέλι σαν δεκατιανό ή απογευματινό σνακ ,
  • πουρέ, κους-κους, πλιγούρι, κριθαράκι, ρύζι ή πατάτες μαζί με λαχανικά συνοδευτικά του κρέατος σε μεγάλες μερίδες ,
  • φρέσκα λαχανικά σαν σαλάτες,
  • φυσικούς χυμούς για ενυδάτωση και ενεργεία,
  • καθημερινά γλυκό που να έχει όμως ψωμί, δηλαδή 2-3 φέτες με μέλι ή μαρμελάδα ή ταχίνι.
  • Ενεργειακά ποτά μπορείτε να καταναλώνετε, αλλά είναι καλό να προτιμάτε τα ισοτονικά ποτά.

Προσοχή! Μην καταναλώνετε πολλά αυγά μέσα στην εβδομάδα (2-3 είναι αρκετά), όχι τηγανιτά τρόφιμα ή έτοιμα φαγητά και σίγουρα όχι αγοραστά γλυκά (κρουασάν, πάστες ,τούρτες). Εάν έχετε σκοπό να πάρετε βάρος χρησιμοποιώντας ειδικά διατροφικά συμπληρώματα, να θυμάστε ότι χρειάζεται πολύ προσοχή γιατί ως γνωστόν, τίποτα δεν αντικαθιστά τόσο τέλεια και αρμονικά την σωστή -ισορροπημένη διατροφή.

Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

http://www.diaitologia.gr/kila-lipos/

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *