Πόση ξεκούραση χρειάζεστε;

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Picture

Στα πλαίσια ενός σετ οι καλύτερες επαναλήψεις γίνονται προς το τέλος όταν οι μυς σας είναι κουρασμένοι, οι κινήσεις σας είναι αργές και χρησιμοποιείτε όλες τις μυϊκές σας ίνες.

Προσπαθήστε να αρχίσετε το επόμενο σετ σας όταν η καρδιά σας χτυπάει γρήγορα και είστε λαχανιασμένος.

Οι μύες σας βέβαια δεν θα έχουν αναρρώσει πλήρως και το σετ σίγουρα θα είναι δύσκολο αλλά αυτό ακριβώς θέλετε να επιτύχετε. Στο γυμναστήριο πηγαίνετε για να γυμνάζεστε και να διατηρείτε το πρήξιμο. Εάν δεν αναγκάζετε το σώμα σας να χρησιμοποιήσει όλες τις ίνες του μυ που γυμνάζετε, τότε είναι σαν να κάνετε το ίδιο σετ ξανά και ξανά αντί να προοδεύετε. Το να χρησιμοποιείτε τους κουρασμένους μύες είναι ο μόνος τρόπος για να αναπτυχθούν.

Η παύση μεταξύ των σετ θα πρέπει να διαρκεί λιγότερο από ένα λεπτό. Θα πονάτε, ίσως θα πρέπει να μειώσετε το βάρος που χρησιμοποιείτε αλλά η ανταμοιβή σας θα είναι καλύτερο πρήξιμο και καλύτερα αποτελέσματα από την προπόνησή σας.

Ακριβίδη Υρώ,

Δάσκαλος Γιόγκα Hatha Yoga

http://www.newsdiet.gr/?p=5308

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: