Η διατροφική υγεία των παιδιών

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Picture

Τα παιδιά από την ηλικία των δύο ετών και πάνω χρειάζονται ποικιλία τροφίμων στη διατροφήτους ώστε να τους εξασφαλίσει αρκετή ενέργεια και πρωτείνες που αποτελούν απαραίτητα συστατικά για την ανάπτυξη τους ενώ βοηθούν και στην αποκατάσταση των φθορών. Παράλληλα μια τέτοιου είδους διατροφή πρέπει να περιέχει όλες τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία για την καλή υγεία του οργανισμού του.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές είναι:* Επιλέξτε μη επεξεργασμένες μορφές τροφής όπως το μαύρο ρύζι, τα πυτιρούχα ζυμαρικά, το ψωμί ολικής

αλέσεως, το κουάκερ κτλ. Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε υδατάνθρακες εξασφαλίζοντας στο παιδί την

μισή τουλάχιστον ποσότητα ενέργειας που χρειάζεται.

* Επιλέξτε άπαχο κρέας, ψάρια, αυγά, όσπρια και φασόλια για την ανάπτυξη του οργανισμού του παιδιού

αλλά και για την αποκατάσταση των φθορών του.

* Προτιμήστε το ημιαποβουτυρωμένο γάλα, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά όπως και το τυρί με χαμηλά

λιπαρά. Τα γαλακτοκομικά προιόντα σε καθημερινή βάση στη διατροφή του παιδιού παρέχουν το απαραίτητο

ασβέστιο για υγιή οστά.

* Φροντίστε να συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή των παιδιών σας άφθονα φρούτα και λαχανικά τα οποία

προσφέρουν απαραίτητες βιταμίνες και φυτικές ίνες.

* Κρατήστε στο ελάχιστο τις λιπαρές τροφές και τα σνακ.

* Χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο στο μαγείρεμα.

* Περιορίστε στο ελάχιστο τις τροφές που περιέχουν ζάχαρη όπως οι σοκολάτες, τα μπισκότα, οι καραμέλες

κτλ. που δεν προσφέρουν τίποτα σημαντικό στην ανάπτυξη του παιδιού.

http://www.dietplus.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *