Top 12 «αθλητικά» τρόφιμα για body-building και καύση λίπους

ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Η κατανάλωση μια υγιεινής διατροφής είναι υψίστης σημασίας για όλους, για τους body-builders είναι απαραίτητο. Δεν υπάρχει τέλος στην πληθώρα των κρεάτων τα λαχανικά, τα ξηρά τρόφιμα και τα γρήγορα τρόφιμα που υπάρχουν στην αγορά που είναι θρεπτικά και σημαντικά. 

Τα τρόφιμα που υπάρχουν στη λίστα, θα πρέπει να καταναλώνονται τακτικά, ως μέρος της διατροφής σας, για να τροφοδοτήσει τους μυς σας. Πληροφορίες θα δίνονται για κάθε τρόφιμο και υπάρχει διαβάθμιση από 1 έως 10 για το bodybuilding και καύση λίπους. 1 είναι η λιγότερο αποτελεσματική και 10 είναι η πιο αναβολική στο body building. 1 είναι η λιγότερο αποτελεσματική και 10 είναι η πιο δυνατή καύση λίπους.

Μήλο – αργή πέψη των υδατανθράκων, καλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζουν τη μυϊκή δύναμη. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι πολυφαινόλες του μήλου όταν χορηγήθηκε σε αρουραίους σημειώθηκαν σημαντικές αυξήσεις στη δύναμη και για το λίπος οι απώλειες ήταν μεγαλύτερες.
Bodybuilding (6 αστέρων) (8 αστέρια)
Μπανάνα – αργή πέψη των υδατανθράκων, καλή πηγή ινών, πολλά κάλιο που είναι απαραίτητο για bodybuilding. Το κάλιο είναι ένα απαραίτητο μέταλλο, διότι απαιτείται για μυϊκές συσπάσεις. Είναι επίσης ο κύριος ηλεκτρολύτης στα κύτταρα των μυών, απορροφά το νερό για να αυξήσετε τον όγκο. Ένα τεράστιο παράγοντα για την τόνωση της ανάπτυξης των μυών.
Bodybuilding (6 αστέρων) Καύση λίπους (6 αστέρια)
Μαύρα φασόλια – Υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες βραδείας πέψης (41 γραμ. ανά 200γραμ). Καλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, καλύτερα από οποιαδήποτε άλλο τρόφιμο
(15γραμ ανά 200 γραμ.). Τα υψηλά επίπεδα των αντιοξειδωτικών, ανθοκυανίνες, οι οποίες βοηθούν τους μυς να ανακάμψουν και να ενισχύσουν την απώλεια λίπους.
Bodybuilding (6starsΚαύση λίπους (6stars)
Μπλε βατόμουρα – Μεγάλες ποσότητες ανθοκυανινών, το αντιοξειδωτικό που βρέθηκαν σε μαύρα φασόλια, τα κόκκινα σταφύλια και τα ρόδια. Διατήρηση της ακεραιότητας των ιστών του σώματος, αντιμετωπίζοντας την βλαβερή επίδραση των ελεύθερων ριζών. Βοηθήματα αποκατάστασης.
Bodybuilding (6 αστέρων) Καύση λίπους (6 αστέρια)
Μπρόκολο – Περιέχει indole-3-carbinol που είναι γνωστό ότι μειώνει τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρκίνου, που οφείλονται στην αποδυνάμωση της δράσης των οιστρογόνων και έτσι μειώνει το σωματικό λίπος, περιορίζοντας το νερό, διατήρηση και αύξηση της ανάπτυξης των μυών. Περιέχει sulphoraphane που είναι ένας άλλος μαχητής του καρκίνου.
Bodybuilding (6 αστέρων) Καύση λίπους (6 αστέρια)
Καφέ ρύζι – Περιέχει γ-αμινοβουτυρικό οξύ, αυτό το αμινοξύ βρίσκεται σε ανεπτυγμένα σπαρτά καφέ ρυζιού, μπορεί να ενισχύσει τα επίπεδα της αυξητικής ορμόνης, η οποία με τη σειρά της αυξάνει την καύση του λίπους και το ενδυνάμωση των μυών. Εάν απολαμβάνετε το ρύζι σας σε βραστό νερό (40 βαθμούς C) για μερικές ώρες πριν το μαγείρεμα θα πάρετε το καλύτερο από αυτό.
Bodybuilding (4 αστέρια) Καύση λίπους (4 αστέρια)
Κοτόπουλο Στήθος – υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, χαμηλά λιπαρά, ιδανικό για τη δημιουργία τους μυ σας και όχι την περιφέρεια της μέσης σας.
Bodybuilding (10 αστέρια) Καύση λίπους (4 αστέρια)
Καφές – Αυξάνει μεταβολικό ρυθμό, μεγάλο λιποτροπικό, έρευνες έχουν βρει τη λήψη καφεΐνης πριν από την προπόνηση ότι μπορεί να αυξήσει σημαντικά την δύναμη, πράγμα που σημαίνει περισσότερες άρσεις βαρών και μεγαλύτερους μύες.
Bodybuilding (8 αστέρια) Καύση λίπους (10 αστέρια)
Τυρί τύπου cottage – Περιέχει καζεΐνη που χωνεύεται αργά, απελευθερώνοντας αμινοξέα. Το ασβέστιο, μαζί με το λινελαϊκό οξύ το οποίο είναι επίσης καλό για την καύση του λίπους.
Bodybuilding (10 αστέρια) Καύση λίπους (6 αστέρια)
Αυγά – Υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και υγιεινά λίπη. Ένα πολύ καλό τρόφιμο για body-building, τα στοιχεία δείχνουν ότι αυτός ο συνδυασμός των θρεπτικών συστατικών αποδεικνύουν ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό λιποτροπικό.
Bodybuilding (10 αστέρια) Καύση λίπους (6 αστέρια)
Σολομός – Υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, υγιεινά λίπη και ένα εξαιρετικό λιποτροπικό. Περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία επιταχύνουν την ανάρρωση, αυξάνουν το μεταβολικό ρυθμό και την ενίσχυση της καύσης λίπους. Ο σολομός της Αλάσκας και ο άγριος σολομός έχουν μια υψηλότερη αναλογία των ωμέγα-3 προς ω-6 λιπαρά οξέα.
Bodybuilding (10 αστέρια) Καύση λίπους (8 αστέρια)
Μπριζόλα γλουτός – Βοηθά στην ανοδική διατήρηση των ποσοστών τεστοστερόνης. Υψηλή σε πρωτεΐνες, περιέχει σίδηρο, παρόλο που περιέχει κάποια κορεσμένα λιπαρά χρειάζεται για να διατηρηθεί η τεστοστερόνη σας.
Bodybuilding (10 αστέρια) Καύση λίπους (6 αστέρια)
ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: