Αυξητικά Βάρους: Μη απαραίτητα συμπληρώματα για αθλητές – Μέρος 2ο


ΚοινοποίησηShare on Facebook9Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Τα αυξητικά βάρους γενικότερα αποτελούνται από πολύ φτηνής, χαμηλής ποιότητας συμπυκνωμένης πρωτεΐνης ορού γάλακτος και είναι πλούσια σε υδατάνθρακες όπως  δεξτρόζη και μαλτοδεξτρίνη σε μια προσπάθεια αύξησης των θερμίδων.

Αυτά τα προϊόντα δεν συνίστανται, δεν είναι καλή ιδέα να υπάρχει αυξημένη γλυκόζη αίματος κατά την διάρκεια της ημέρας από την κατανάλωση απλών σακχάρων. Θα ήταν πολύ καλύτερο να φτιάχνετε το δικό σας αυξητικό βάρους που θα αποτελείται από μια απλή σκόνη πρωτεΐνης, αναμεμειγμένα με διάφορα φρούτα, απαραίτητα λιπαρά οξέα από έλαια (όπως ελαιόλαδο ή λινέλαιο) και λίγη βρώμη. Αυτά θα προσθέσουν καλές και υγιεινές θερμίδες χωρίς να υπάρχει φόβος υψηλής ινσουλίνης.

Τάκας Πανταζής
ΚοινοποίησηShare on Facebook9Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *