Μπάρες πρωτεΐνης/ έτοιμα ροφήματα πρωτεΐνης: Μη απαραίτητα συμπληρώματα για αθλητές – Μέρος 1ο

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Μπορείτε να βρείτε μπάρες πρωτεΐνης παντού αυτές τις μέρες. Από τα ψιλικατζίδικα έως τα περίπτερα, υπάρχουν παντού, μέχρι και η Snickers έχει δικό της προϊόν.

Το πρόβλημα με αυτά τα προϊόντα είναι ότι περιέχουν χαμηλής ποιότητας πρωτεΐνη και υψηλά ποσοστά υδατανθράκων και σακχάρων. Συνήθως χρησιμοποιείται γλυκερίνη, ζελατίνη και κολλαγόνο για την διπλή χρήση τους, πρώτον ψευδώς αυξάνουν το ποσοστό πρωτεΐνης στην ετικέτα και δεύτερον συγκρατούν «δεμένο» το προϊόν. Αποφύγετε τις μπάρες πρωτεΐνης, είναι ακριβές και περιέχουν πρωτεΐνη χαμηλής ποιότητας. Τα έτοιμα ροφήματα πρωτεΐνης έχουν μετουσιωμένα θρεπτικά συστατικά λόγω της αποθήκευσής τους σε διάφορες συνθήκες για μεγάλο χρονικό διάστημα, και συνήθως  περιέχουν την ίδια ποιότητα πρωτεΐνης όπως οι μπάρες πρωτεΐνης. Εναλλακτικά, μπορείτε να πάρετε ένα συμπλήρωμα πρωτεΐνης σε μορφή σκόνης και να προσθέσετε εσείς ότι άλλο θέλετε. Εάν δεν υπάρχει άλλη πηγή πρωτεΐνης για τον οργανισμό τότε η κατανάλωση πρωτεΐνης σε μορφή μπάρας ή έτοιμων ροφημάτων  είναι δεκτή. Απλά να μην καταναλώνετε συχνά, ή να βασίζεστε σε αυτά τα προϊόντα για την πρόσληψη επαρκούς ποσότητας πρωτεΐνης.

Πανταζής Τάκας
ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *