Προαιρετικά συμπληρώματα για αθλητές – Μέρος 3ο : Αντιοξειδωτικά


ΚοινοποίησηShare on Facebook10Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Αντιοξειδωτικά όπως το ALA, το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού και άλλα συστατικά έχουν την ικανότητα να μειώσουν την αρνητική επίδραση των ελευθέρων ριζών στα κύτταρα.

Οι ευεργετικές ιδιότητες των αμινοξέων δεν περιορίζονται μόνο στην άρση βαρών και στο body building. Ωστόσο, από την στιγμή που η άρση βαρών μπορεί να ευθύνεται για την πρόκληση  κυτταρικών βλαβών, αρκετά άτομα καταναλώνουν συμπληρώματα τα οποία περιέχουν διάφορα αντιοξειδωτικά για να μειώσουν τον χρόνο ανάρρωσης και ευελπιστούν να ελαχιστοποιήσουν τον τραυματισμό των ιστών. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι αυτά τα συμπληρώματα έχουν άμεσα οφέλη για την σωματική σύσταση. Τα αντιοξειδωτικά είναι υγιεινά και είναι ωφέλιμα για τους περισσότερους που θα τα καταναλώσουν. Υπάρχει πληθώρα αντιοξειδωτικών που κυκλοφορούν, τόσα πολλά που είναι δύσκολο να μπουν σε λίστα, οπότε το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να διαβάσετε για το καθένα από αυτά και να βρείτε πιο απ’ όλα αυτά θα σας είναι πιο χρήσιμο. Τα αντιοξειδωτικά καταναλώνονται σε διάφορες δόσεις ανάλογα με τα επιθυμητά αποτελέσματα αλλά και το είδος τους (αλοιφές). Κάποια από τα αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη C βρίσκονται στα σκευάσματα πολυβιταμινών.

Πανταζής Τάκας
ΚοινοποίησηShare on Facebook10Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *