Αυγά και χοληστερίνη


ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone
Αυγά και χοληστερίνη

 

Το αυγό είναι για τους ενήλικες μια σχεδόν παρεξηγημένη τροφή ενόψει του φόβου της χοληστερίνης. Αδίκως φυσικά, γιατί το ίδιο το αυγό αν καταναλωθεί σε φυσική μορφή, βραστό ή μελάτο, δεν επηρεάζει αρνητικά τις τιμές της χοληστερόλης στο αίμα.

Βασική προϋπόθεση, ακόμα και σε άτομα με υψηλή χοληστερίνη, να μην ξεπερνούν τα 2- 3 αυγά εβδομαδιαίως και κατά προτίμηση την ημέρα που θα καταναλώσουν το αυγό να μην περιλαμβάνει το ημερήσιο διαιτολόγιό τους άλλο γεύμα με κρέας ή κάποιο πολύ λιπαρό τυρί.

Για τους λάτρεις του τηγανιτού παραθέτουμε μια έξυπνη και γρήγορη ιδέα, που όποιος τη δοκιμάσει θα διαπιστώσει πως θα έχει τη γεύση του τηγανιτού χωρίς τις θερμίδες του λαδιού.

Η συνταγή αυτή ίσως είναι η πιο γρήγορη ιδέα για να παρασκευάσει κάποιος φαγητό σε πέντε λεπτά κι αν γινόταν ποτέ διαγωνισμός για το πιο γρήγορο και πιο νόστιμο φαγητό αυτό θα ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής.

Αυγά Μαργαρίτα

Υλικά παρασκευής:

Μία ντομάτα ή δύο – τρεις φέτες μαρούλι ή σπανάκι

1-2 αυγά

Λίγο τυρί, όπως μια φέτα τυρί του τοστ

Μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Προσοχή: Για την παρασκευή του φαγητού θα χρειαστείτε ένα τηγάνι με καπάκι ή ένα μεγάλο πιάτο που να μπορεί να σκεπάσει το τηγάνι.

Τρόπος παρασκευής:

Ζεσταίνουμε το τηγάνι με το λάδι σε δυνατή φωτιά. Κόβουμε τη ντομάτα σε φέτες ή απλώνουμε τις φέτες με το μαρούλι έτσι ώστε να φτιάξουμε μια μικρή φωλιά για τα αυγά. Καθώς τοποθετούμε τα αυγά, το ασπράδι τους αγκαλιάζει τα λαχανικά μας και στη συνέχεια προσθέτουμε το τυρί σε μικρά κομματάκια. Προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι, ρίγανη και σκεπάζουμε το τηγάνι. Χαμηλώνουμε τη φωτιά στο ελάχιστο και αφήνουμε να σιγοψηθούν με τον ατμό από τη ντομάτα ή από το μαρούλι για 4 με 5 λεπτά. Μόλις το ασπράδι από τα αυγά ψηθεί το φαγητό μας είναι έτοιμο. Στην ουσία παρασκευάζουμε τηγανητά αυγά με ελάχιστο λάδι. Συνοδεύουμε με μια φέτα ψωμί και έχουμε ένα μικρό πλήρες γεύμα.

Για πιο προχωρημένους: Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στη συνταγή μας και τις φέτες από τη ντομάτα και το μαρούλι ή αντί για μαρούλι μπορούμε να προσθέσουμε φύλλα από σπανάκι. Επίσης, μπορούμε να προσθέσουμε και μία κουταλιά καλαμπόκι ή μία κουταλιά μανιτάρια.

Η συνταγή είναι από το βιβλίο Σεφ στο παρά πέντε από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

  • χοληστερίνη
  • αυγό

Πηγή: http://diatrofi.gr/index.php/food/food/item/3796-%CE%91%CF%85%CE%B3%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B7

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone