Γυναίκες που καταναλώνουν ολικής άλεσης τρόφιμα, ζυγίζουν λιγότερο!


ΚοινοποίησηShare on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

2016091316084541

Μελέτη που δημοσιεύθηκε σε ένα από τα πιο έγκριτα επιστημονικά περιοδικά διαιτολογίας, το American Journal of Clinical Nutrition, επισημαίνει την σπουδαιότητα επιλογής των ολικής άλεσης δημητριακών έναντι των επεξεργασμένων, για την επίτευξη και διατήρηση ενός υγιεινού βάρους. Στην μελέτη αυτή, όπου συνεργάστηκαn η Ιατρική Σχολή του πανεπιστημίου του Harvard και το Brigham and Women’s Hospital, αποδείχθηκε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τακτικά ολικής άλεσης δημητριακά είχαν χαμηλότερο βάρος.

Πιο συγκεκριμένα, αξιολογήθηκαν περισσότερες από 74.000 γυναίκες, ηλικίας από 38 έως 63 ετών και για περίοδο 12 ετών. Το αποτέλεσμα αποδόθηκε στην υψηλή περιεκτικότητα των τροφίμων αυτών σε φυτικές ίνες αλλά και σε ορισμένα μικροθρεπτικά συστατικά που συμμετέχουν στον μεταβολισμό, όπως οι βιταμίνες Β1, Β2, Β3 και ο σίδηρος. Στην ίδια μελέτη, υπήρξε επίσης συσχέτιση με την χαμηλή εμφάνιση υπέρτασης και μεταβολικού συνδρόμου.

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα, η σύσταση για την αντικατάσταση των απλών υδατανθράκων με σύνθετους και των επεξεργασμένων δημητριακών με τα ολικής άλεσης πρέπει να θεωρείται μονόδρομος. Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί και ζυμαρικά με ολικής άλεσης, το ρύζι με καστανό και για δημητριακά πρωινού προτιμήστε εκείνα που είναι ολικής άλεσης.

Τελευταία παράμετρος που πρέπει να αξιολογείται είναι και το ποσοστό χρήσης ολικής άλεσης δημητριακών σε κάθε προϊόν. Σύμφωνα με την θέση πολλών επίσημων φορέων, πριν από μερικούς μήνες στο “Advances in Nutrition”, ολικής άλεσης προϊόν είναι μόνο εκείνο που έχει μία υψηλή περιεκτικότητα σε δημητριακά ολικής άλεσης. Μην μένετε στο χρώμα. Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες και φυσικά διαβάστε την ετικέτα κάθε προϊόντος, ώστε να είστε σίγουροι ότι κάνετε τις σωστές επιλογές.

 

Πηγή: http://www.diettv.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook1Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *