Έξυπνες προτάσεις για light βραδινό


ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Έξυπνες προτάσεις για light βραδινό

Το βραδινό, ως τελευταίο γεύμα της ημέρας, μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο, αλλά είναι σίγουρα αυτό που ο περισσότερος κόσμος απολαμβάνει περισσότερο καθώς έχουν τελειώσει οι υποχρεώσεις και τα άγχη της ημέρας. Οι επιλογές είναι πολλές και διαφορετικές, με βάση τις προτιμήσεις, το χρόνο προετοιμασίας, τα διαθέσιμα υλικά, το περισσευούμενο από το μεσημέρι φαγητό και το βαθμό κούρασης στο τελείωμα της ημέρας! Όπως και τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας, έχει και αυτό τη συμμετοχή τους στις συνολικές θερμίδες και χρειάζεται την προσοχή του, καθώς λόγω του ότι είναι η ώρα που χαλαρώνουμε, ίσως τείνουμε να καταναλώσουμε μεγαλύτερη ποσότητα ή τρόφιμα με πολλές θερμίδες. Για να δούμε λοιπόν μερικές επιλογές βραδινού χωρίς πολλές θερμίδες, αλλά με πολλά θρεπτικά συστατικά, που είναι ευχάριστα, εύκολα στην προετοιμασία και γευστικά.

  • Ντάκος. Αγαπημένο βραδινό πολλών και πολύ απλό στην παρασκευή. Βάλτε για βάση παξιμάδια, χωρίς όμως να το παρακάνετε στην ποσότητα καθώς ένα παξιμάδι 20γρ ισοδυναμεί με 1 φέτα ψωμί, τρίψτε ντομάτα, και προσθέστε τυρί φέτα, ελαιόλαδο, ρίγανη και μερικές ελιές ή λίγη κάπαρη. Για ακόμα λιγότερες θερμίδες, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη φέτα με κάποιο άλλο τυρί χαμηλότερων λιπαρών.
  • Ψητά λαχανικά. Ψήστε στο φούρνο λαχανικά, όπως μελιτζάνες, κολοκυθάκια, μανιτάρια και πιπεριές με λίγο λάδι, βάλτε τους λίγο μπαλσάμικο ξύδι και συνοδεύεστε με 2-3 κριτσίνια ή παξιμαδάκια και τυρί. Πλήρες και χορταστικό βραδινό.
  • Σας περίσσεψε λίγο κοτόπουλο ή κρέας από το μεσημέρι; Φτιάξτε μια ωραία σαλάτα με αυτό. Το μαρούλι έχει την τιμητική του αυτή την εποχή, δώστε γεύση και άρωμα με μυρωδικά, 2-3 λιαστές ντομάτες και λίγο καλαμπόκι, φτιάξτε ένα dressing με βάση το ελαιόλαδο με μπαλσάμικο, μέλι και μουστάρδα και έχετε μία κοτοσαλάτα σαν αυτές που σερβίρουν στα εστιατόρια.
  • Σπιτική πίτσα. Αποφύγετε να παραγγείλετε πίτσα από έξω και ετοιμάστε μία light εκδοχή στο σπίτι χρησιμοποιώντας την πίτα για σουβλάκι ως ζύμη. Προσθέστε λαχανικά, όπως ντομάτα και πιπεριές, τυρί, ζεστάνετε την πίτσα σας στο φούρνο και θα ξετρελαθούν μικροί και μεγάλοι.
  • Έχετε βαρεθεί και εσείς το τοστ; Ψάξτε εναλλακτικές με διαφορετικό ψωμάκι, όπως τορτίγια ή κυπριακή πίτα, διαφορετικό τυρί, όπως cottage cheese ή φέτα και διαφορετική λιπαρή ύλη, όπωςμαλακή φυτική μαργαρίνη ή αβοκάντο.
  • Ομελέτα με λαχανικά. Χρησιμοποιώντας αντικολλητικό τηγάνι, η ομελέτα μπορεί να γίνει ένα ιδανικό βραδινό, προσθέτοντας λαχανικά, αντί για αλλαντικά και τυρί.
  • Για τους λάτρεις του γλυκού, δοκιμάστε να ζεστάνετε λίγο γάλα και προσθέστε σε αυτό βρώμη, ξερά φρούτα ή σταφίδες, σπόρους, όπως λιναρόσπορο ή ηλιόσπορο και λίγη κανέλα. Ιδανικό για τις κρύες νύχτες του χειμώνα. Και για όσους δεν προτιμούν τη βρώμη, συνοδέψτε το γάλα με φρυγανιές με μαλακή φυτική μαργαρίνη και λίγο μέλι.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ello-Martin JA, Ledikwe JH, Rolls BJ. The influence of food portion size and energy density on energy intake: implications for weight management. Am J Clin Nutr. 2005 Jul;82(1 Suppl):236S-241S.

Πηγή: https://www.mednutrition.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *