10 συμβουλές για να πάρετε κιλά

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Και ενώ όλοι γύρω σας πασχίζουν να χάσουν κιλά ενόψει του καλοκαιριού, εσείς έχετε το αντίθετο πρόβλημα: θέλετε να πάρετε μερικά κιλά, όμως παρότι ήδη νιώθετε ότι τρώτε πολύ, δεν βλέπετε αποτέλεσμα. Δοκιμάστε μερικές από τις παρακάτω συμβουλές και ίσως εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα!

 

  • Καταρχήν για κάθε κιλό που θέλετε να πάρετε, πρέπει να καταναλώσετε 7500 θερμίδες επιπλέον από όσες χρειάζεστε για να διατηρήσετε το βάρος σας. Σε επίπεδο ημέρας, μπορείτε να στοχεύετε στην αύξηση της ενεργειακής σας πρόσληψης κατά 500 θερμίδες, έτσι ώστε να παίρνετε περίπου μισό κιλό ανά εβδομάδα.
  • Φροντίζετε να τρώτε 3 κυρίως γεύματα (πρωινό – μεσημεριανό – βραδινό) και 3 ενδιάμεσα (δεκατιανό – απογευματινό – προ του ύπνου). Έτσι είναι ευκολότερο επιλέγοντας κατάλληλα τρόφιμα (που έχουν θερμίδες και είναι «καλής ποιότητας») να πετύχετε την ενεργειακή πρόσληψη που θα σας βοηθήσει να βάλετε κιλά.
  • Ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Για παράδειγμα, ένα μεγάλο μπωλ με βρώμη, γάλα χαμηλών λιπαρών, μέλι, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα και ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκάλι θα σας δώσουν μπόλικες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά.
  • Προκειμένου να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες, φροντίζετε τα κυρίως γεύματά σας (μεσημεριανό – βραδινό) να συνδυάζουν τρόφιμα από όλες τις ομάδες. Για παράδειγμα φάτε κοτόπουλο με πατάτες φούρνου (χωρίς πέτσα, μαγειρεμένο με ελαιόλαδο), πολύχρωμη σαλάτα με ελαιόλαδο (προσθέστε αρακά – καλαμπόκι που είναι αμυλούχα λαχανικά και δίνουν περισσότερη ενέργεια), 1-2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης και για επιδόρπιο γιαούρτι με φρούτα, μέλι ή μαρμελάδα.
  • Συνοδεύετε τα γεύματα σας με φρέσκους χυμούς, γάλα χαμηλών λιπαρών ή μιλκ σέικ προκειμένου να ενισχύσετε την ενεργειακή σας πρόσληψη.
  • Στο φαγητό και στη σαλάτα μπορείτε να είστε πιο γενναιόδωροι με το ελαιόλαδο.
  • Μεγαλώστε σταδιακά τις μερίδες σας. Χρησιμοποιείτε μεγάλα πιάτα, ώστε να μη σας φαίνετε τόσο πολύ το φαγητό που έχετε μπροστά σας.
  • Ενδιάμεσα μπορείτε να φάτε ξηρούς καρπούς (κατά προτίμηση άψητους και ανάλατους), αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα, μιλκ σεικ με φρούτα και μέλι ή αν θέλετε κάτι γλυκό μπορείτε να επιλέξετε μαύρη σοκολάτα, παστέλι, χαλβά που δίνουν θερμίδες και είναι τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας.
  • Μην ξεχνάτε οι επιπλέον θερμίδες θα πρέπει να προέρχονται από υγιεινές επιλογές. Τηγανιτά, fast food, γλυκά με πολλά λιπαρά και ζάχαρη θα πρέπει να αποφεύγονται, προκειμένου η αύξηση βάρους να γίνει χωρίς να επιβαρύνεται ο οργανισμός.
  • Ζητήστε τη συμβουλή του γυμναστή σας σχετικά με το είδος της γυμναστικής που θα σας βοηθήσει να πάρετε κιλά με σωστό τρόπο. Η διατροφή με την άσκηση πάνε πάντα χέρι-χέρι, οπότε η άσκηση είναι απαραίτητη προκειμένου η αύξηση βάρους να μην αφορά μόνο λίπος, αλλά και μυς. Για το λόγο αυτό κατά τη διαδικασία αύξησης βάρους συστήνεται παρακολούθηση των αλλαγών στη σύσταση σώματος (π.χ. με λιπομέτρηση).

 

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι πριν ξεκινήσετε καλό είναι να συμβουλευτείτε κάποιον επιστήμονα υγείας σχετικά με το αν πραγματικά χρειάζεται να πάρετε κιλά και φυσικά να μην το παρακάνετε και τελικά η αύξηση βάρους ξεπεράσει το επιθυμητό!

Σημείωση: Οι παραπάνω συμβουλές είναι γενικές επομένως δεν ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες του κάθε ατόμου. Για εξατομικευμένες συμβουλές ή αν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας ζητήστε τη συμβουλή Πτυχιούχου Διαιτολόγου – Διατροφολόγου.

 

 

Πηγή: http://www.dietforall.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: