Χάσε βάρος μια φόρα , διατήρησε το για πάντα !!!

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Χάσε βάρος μια φόρα , διατήρησε το για πάντα !!!

  Πολλοί  αγχώνονται για το πώς θα συντηρήσουν   τα κιλά που θα χάσουν  πολύ πριν φτάσουν στο στόχο τους . Θεωρούν πώς είναι δύσκολο και πως δεν θα τα καταφέρουν   , κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει, αρκεί να υπάρχει θέληση , ενημέρωση  και σωστή καθοδήγηση.

Ξεκινώντας ένα πρόγραμμα διατροφής σκοπός του διαιτολόγου δεν είναι μόνο να κατεβάσει το νούμερο της ζυγαριάς αλλά να εκπαιδεύσει τον ενδιαφερόμενο να τρώει σωστά εφόρου ζωής  και να τον βοηθήσει να αλλάξει τις διατροφικές του συνήθειες . Με αυτό τον τρόπο και το βάρος  του ατόμου θα διατηρηθεί και η υγειά του θα βελτιωθεί. Τι επηρεάζει την συντήρηση βάρους ;1ο Ο ρυθμός απώλειας  : ο ιδανικός ρυθμός απώλειας είναι 2-4 κιλά το μήνα. Όσο πιο γρήγορα χάνονται τόσο πιο εύκολα ανακτώνται. 2οΔιατροφικές συνήθεις : Οι διατροφικές συνήθειες είναι το αίτιο και το Σωματικό βάρος το αποτέλεσμα. Έχω σωστές Διατροφικές Συνήθειες ; Θα έχω και ένα υγιές  Σωματικό βάρος . ΄Ετσι αυτό που χρειάζεται πραγματικά είναι η αλλαγή των Διατροφικών συνηθειών και όχι η στέρηση και  η εμμονή με την ζυγαριά 3ο Άσκηση : Η άσκηση δεν είναι μόνο απαραίτητη  για την μείωση του βάρους αλλά και για την διατήρηση του Τι πρέπει να κάνω όταν φτάσω στο στόχο ; 1o Η μέρα ξεκινάει πάντα με πρωινό 2ο Ποικιλία στην διατροφή 3ο Μέτρια κατανάλωση αλκοόλ 4ο εβδομαδιαία άσκηση τουλάχιστον για μισή ώρα την φορά 5οπεριορισμός γλυκών ( 1 γλυκό /βδομάδα) 6ο Προσοχή στην κατανάλωση αλατιού Και ελαιόλαδου ( 1-2 κ.τ.σ ελαιόλαδο/σαλάτα , 1-2 κ.τ.σ ελαιόλαδο / μερίδα φαγηρού 7ο Επαρκής ενυδάτωση ( νερό , φυτικοί χυμοί , τσάι ) 8ο Φρούτα και λαχανικά εποχής σε καθημερινή βάση Το σωματικό  βάρος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την υγέια του οργανισμού  . Φροντίστε το!!! 

Πηγή: https://nutritheories.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *