Πως μπορώ να χάσω λίπος από την κοιλιά?


ΚοινοποίησηShare on Facebook4Tweet about this on TwitterShare on Google+1Print this pageEmail this to someone

Πως μπορώ να χάσω λίπος από την κοιλιά?

Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι επικίνδυνο για την υγεία, το ανδρικού τύπου πάχος, αυτό δηλαδή που εντοπίζεται στην κοιλιά και όχι στην περιφέρεια ή τους γλουτούς (σύνηθες στο γυναικείο φύλο), ενέχει επιπλέον κινδύνους για την υγεία και ειδικότερα για την καρδιά. Έτσι η περιφέρεια κοιλιάς πρέπει να μην υπερβαίνει τα 88cm για τις γυναίκες και τα 94cm για τους άνδρες.

Παρακάτω υπάρχουν κάποια tips που θα σε βοηθήσουν:

  • Να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα.
  • Τα κυρίως γεύματά σας να συνοδεύονται πάντοτε από σαλάτες που να περιλαμβάνουν λαχανικά εποχής.
  • Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε καθημερινά 3-4 μερίδες φρούτων.
  • Επιλέξτε προϊόντα ολικής αλέσεως (ψωμί, ρύζι, δημητριακά, ζυμαρικά), τα οποία ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού και εφοδιάζουν τον οργανισμό σας με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση τηγανητών και λιπαρών τροφίμων (κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, ντρέσινγκ, βούτυρο, πατατάκια κ.α.)
  • Περιορίστε την κατανάλωση ζάχαρης.
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού, διότι δημιουργεί κατακρατήσεις.
  • Ενυδατώστε επαρκώς τον οργανισμό σας, με 8-10 ποτήρια ημερησίως.
  • Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα, συνιστώνται 30 λεπτά άσκησης καθημερινά από απλό περπάτημα εώς και γυμναστήριο.

 

Πηγή: https://logodiatrofis.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook4Tweet about this on TwitterShare on Google+1Print this pageEmail this to someone

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *