Τι πρέπει να προσέξετε στα παγωτά, αν θέλετε να διατηρήσετε τα κιλά σας

ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Τι πρέπει να προσέξετε στα παγωτά, αν θέλετε να διατηρήσετε τα κιλά σας

Τα παγωτά είναι ο γλυκός πειρασμός του καλοκαιριού στον οποίο ενδίδουν εύκολα οι περισσότεροι.

Αν ωστόσο το καταναλώνετε με προσοχή και χωρίς υπερβολές, δε θα χρειαστεί να έχετε άγχος για το πόσες θερμίδες θα πάρετε και αν αυτό θα επηρεάσει τα κιλά σας.

Η ενεργειακή αξία ενός παγωτού κυμαίνεται από 75 έως 240 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια και παρέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη, καθώς επίσης και σημαντικές ποσότητες ασβεστίου, φωσφόρου και βιταμίνης Α στον οργανισμό.

Τα είδη των παγωτών που κυκλοφορούν στην αγορά διακρίνονται σε τυποποιημένα και «χύμα». Όσον αφορά τα τυποποιημένα, αυτά διατίθενται σε κυπελάκι, χωνάκι ή ξυλάκι, οι γρανίτες, τα σορμπέ φρούτων και αυτά που χαρακτηρίζονται ως διαιτητικά ή τύπου 0%.

Οι γρανίτες και τα σορμπέ είναι η ιδανικότερη επιλογή για όσους προσέχουν τα κιλά τους καθώς παρέχουν τις λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με όλες τις υπόλοιπες διαθέσιμες γεύσεις παγωτού. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, τα διαιτητικά παγωτά ή τύπου 0% καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο στα ψυγεία των καταστημάτων. Περιέχουν υποκατάστατα ζάχαρης (π.χ. ασπαρτάμη, σορβιτόλη ή μαλτοδεξτρόζη) αντί για ζάχαρη και μικρή ή μηδενική ποσότητα λίπους, γεγονός που τα καθιστά ιδιαίτερα αγαπητά σε άτομα που επιθυμούν να διατηρήσουν μια καλλίγραμμη σιλουέτα. Εκτός όμως από τα θρεπτικά συστατικά που παρέχει το παγωτό, και κάνει τους λάτρεις του να χαίρονται, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επιβάλλουν μια λελογισμένη κατανάλωση του. Έχει τις θερμίδες του και η μεγάλη κατανάλωσή του μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του βάρους. Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στα λιπαρά και ιδιαίτερα στα κορεσμένα λιπαρά οξέα και τη χοληστερόλη, παράγοντες που μπορεί να έχουν κακό αντίκτυπο στη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος.

Όσον αφορά τα χύμα παγωτά, εκείνα που έχουν γεύση σοκολάτας διαθέτουν υψηλότερη περιεκτικότητα λίπους σε σχέση με τη βανίλια, ενώ οι γεύσεις φρούτων αποδίδουν τις λιγότερες θερμίδες. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτούν τα παγωτά τύπου παρφέ, τα οποία υπερτερούν σε λίπος και συνεπώς και σε θερμίδες.

 

 

Πηγή: http://medicalnews.gr

ΚοινοποίησηShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Print this page
Print
Email this to someone
email

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: