
«Φρένο» στην παραπλανητική διαφήμιση γνωστών συμπληρωμάτων διατροφής θέτει το Σ.Ε.Ε. «Φρένο» στους ανυπόστατους και αθέμιτους ισχυρισμούς βάζει το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (Σ.Ε.Ε.) σε γνωστά διαιτητικά σκευάσματα, κατά την έντυπη, τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή τους. Συγκεκριμένα, η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας του Σ.Ε.Ε αφού εξέτασε την επικοινωνία του προϊόντος Super Diet 2500 mg της εταιρίας Astra Medical Hellas Superfoods, στα διάφορα μέσα προβολής και διαφήμισης, έλαβε υπόψη τις αρχές του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης- Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και κατέληξε στα εξής συμπεράσματα: